måndag, januari 05, 2009

Fullkomligt och handlöst förälskad!


Den skulle vara så himla fin i mitt nya kök!

Jag har hittat den ultimata webshoppen för inredning (om jag hade fett med stålar iaf). De har inte en enda grej jag inte skulle vilja ha! Jag fullkomligt älskar allting. De delar upp sina varor i 4 stilar och jag älskar dom alla fyra: New England, Atlantic Living, Countrystyle och Ambiance. Bilderna är lånade från den underbara sidan som heter Par Courrier



En sådan här lampa har jag varit på jakt efter i flera år


En av de vackraste ljusstakar jag sett



Ja, vad ska man säga? Underbara!

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Lampan finns ju på Newport.
Även på Vita hem har jag sett.
Och Fabrik i nacka forum.
Jag ska ha en sådan. SKA.

Elena - Just nu sa...

Borde kanske förtygla mig lite, jag har varit på jakt efter en sådan lampa - till överkomligt pris - i flera år. Har inte sett den i GBG....

Kaos-Anna sa...

Fabrik i Nacka Forum har den för typ 1500 tror jag.
Ska kolla nästa gång jag är där.

Elena - Just nu sa...

Tack. Det var ett jättesnällt erbjudande, men i dagsläget är inte 1500 ett för mig överkomligt pris.