lördag, januari 10, 2009

Lördagen so far - del 2

OK, nu är klockan 18:07 och jag har:
Tempat båda barnen innan vi gick till ridskolan - båda hade 38 grader
Gett dottern alvedon för att hon skulle orka rida
Promenixat ner till Älvängen
Köpt en cykel (men inte hämtat hem den än)
Tittat när Tea red
Ätit av barnens godis
Handlat lite
Promenixat hem, Tea fick åka med en granne (Tack Jannie!)
Stannat och pratat lite med Lena
Utfodrat barn och mig själv
Plockat bort en del adventsstjärnor och ljusstakar
Plockat lite generellt
Vikt tvätt
Hängt tvätt
Dammsugit
Svabbat golv
Börjat med middagen

Nu ska jag:
Fixa klart med tvätten
Göra klart midagen
Duka
Tända en massa ljus i hela huset för att försöka mysa till det
Fortsätta försöka ignorera Teas skvaller gnäll
Fortsätta hålla tummarna för att jag inte ska bli sjuk

Jag skulle vilja:
Ta ett långt bad
Vara ensam....
styra över min egen tid

Inga kommentarer: