fredag, januari 02, 2009

Krok till smycken

Jag har väldeliga bekymmer med hur jag ska förvara mina smycken. Jag vill gärna ha dom i anslutning till garderoben (som finns i sovrummet) så plats är i alla fall bestämd. Jag gillar att ha rena väggar...eller gillar och gillar jag är väl lite för feg för något annat kanske. Men våra helt släta vita väggar i sovrummet är väldigt fina precis som dom är. Men nu måste jag ju ha ordning på smyckena och de allra flesta halsband är ju jättefina som dom är så istället för att hänga en hel klase på en stor krok tänkte jag göra det lite mer fint.
Då uppstod nästa problem. Vad för slags krok ska jag hänga dom på? Vi har ju lite New England stil hos oss och särskilt i sovrummet och jag tycker det är svårt att hitta något som samtidigt är lite diskret.


Vårt sovrum

Idag köpte jag en krok men jag känner på mig att det inte kommer att bli den. Nu hittade jag ingen bild på den vita jag köpte utan ni får nöja er med en bild på en grön. Jag tänkte hänge den lite vågrätt, då borde jag få plats med en hel del halsband på den. Vad tror ni?

Hängare från Pluto
Alternativet som jag filar på är att hitta en fin gren i skogen och kanske måla den vit. Tror det skulle bli snyggt...

Inga kommentarer: