fredag, januari 30, 2009

Om ni skulle ha missat

På mitt inlägg om att vara speciell för några dagar sedan fick jag en kommentar som gjorde mig stum (nästan).
Man ska vara "osvensk" och inte låta Jante styra så därför tänker jag göra vad jag kan för att alla ska se vilken fantastisk människa jag är. Därför kopierar jag in den kommentaren här nu:

Hahaaaaaa du... jag gillar inte heller Filip o Fredrik, kent o winnerbäck!! Trodde faktiskt jag var den enda på jorden!!
Det är askul att stå i klacken o skrika så man inte kan prata på flera dagar! Värsta kicken!!

Andra saker som gör dig speciell är:
*du är godhjärtad
*snäll
*smart, klipsk, skärpt
*otroligt lättsam skön människa
*du får andra att trivas i din närvaro
*du får andra att trivas i maden... *host*
*du är rolig
*du är en förebild för många
*du är vacker utan spackel

Du är du och det är ingen som ändrar på dig! Det gör dig speciell!!
Och jag är så himla glad att jag fått lära känna dig, och din familj, det vet du!
Kram

Vad ska man säga? Tack Jannie!

1 kommentar:

Jannie sa...

Nu blev ju jag helt rörd!!
kraaaaaaaaaaaaaaam