fredag, januari 23, 2009

Saker som gör mig speciell...

Jag gillar verkligen inte Filip och Fredrik. Jag tycker de är tråkiga. Jo, det är sant

Jag fattar inte grejjen med Kent eller Lars Winnerbäck

Jag är galet intresserad av fotboll och älskar att stå i klacken och skrika mig hes!

Jag vet inte ens vem Lykke Li är

Jag har inga halsmandlar vilket leder till att när jag blir förkyld blir jag typ jättesjuk, nästan som en man

Jag älskar AIK. Och jo, jag bor i GBG trakten och är född och uppvuxen på västkusten

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det e så gött att höra att det finns någon som inte svansar efter vinden!! You go girl!! Thats why we love you!! You are You!! kRam kram // Hea

Kaos-Anna sa...

Vem är Lykke li?

Jannie sa...

Hahaaaaaa du... jag gillar inte heller Filip o Fredrik, kent o winnerbäck!! Trodde faktiskt jag var den enda på jorden!!
Det är askul att stå i klacken o skrika så man inte kan prata på flera dagar! Värsta kicken!!

Andra saker som gör dig speciell är:
*du är godhjärtad
*snäll
*smart, klipsk, skärpt
*otroligt lättsam skön människa
*du får andra att trivas i din närvaro
*du får andra att trivas i maden... *host*
*du är rolig
*du är en förebild för många
*du är vacker utan spackel

Du är du och det är ingen som ändrar på dig! Det gör dig speciell!!
Och jag är så himla glad att jag fått lära känna dig, och din familj, det vet du!
Kram

Elena - Just nu sa...

Hea: Right back at yá!
Fru Kaos: Precis...någon som man tydligen ska tycka sjunger bra och som framröstats som bäst klädda

Jannie. Snälla nån....jag började, på fullaste allvar, gråta när jag läste det här igår. jag har varit tvungen att smälta det tills idag innan jag kunde svara. Du är heeeelt underbar och vi är också skitglada ;-)

cpmamman sa...

Hihi! Jag gillar inte hiller dom där stollarna. Tycker dom är vidriga som varken har känsla för humor eller sina medmänniskor.

Elena - Just nu sa...

Towe: Eller hur?! Jag gillar inte alls att tonen i media, och även på andra ställen går allt mer åt att det är helt OK att göra sig rolig på andras bekostnad, att säga saker som man vet kommer att såra, men man kommer på något sätt undan för alla har ju rätt att säga vad de tycker...Jag håller inte alls med om det. Fram för vanligt folkvett och lite hyffs!
//Tant duktig ;-)

Anonym sa...

Grabbarna har ju fattat helt ratt! Varfor svarmod och daliga skamt nar man kan sta och sjunga i klacken och dessutm spana in alla snygga spelares vadmuskler med en varmkorv i naven??
Fast inte AIK - Go AS Roma!! Leve Totti!!

Du ar riktigt riktigt skon,synd att jag bor langt bort annars hade jag garna velat bli din van igen min gamla bastis.

Ta hand om dig,

kram
Karolin