fredag, november 21, 2008

Imorgon smäller det!

Idag har jag varit hos H&M och handlat två panik outfits om den tänkte inte funkar (jag måste sy in klänningen, vet inte om jag kommer att få till det på ett tillfredsställande sätt)och en sväng hos frissan.
Annars så går jag mest och funderar på i vilken ordning jag ska göra saker och ting imorgon.
Morgondagen lär innehålla samtliga följande delar
* Tok stress
* Matlagning
* Glada skratt
* För många ciggaretter
* Champagne
* God mat
* Älskade vänner
* Panik känslor inför frisyr
* Lugnande underbar svägerska
* Tålmodig man
* Förväntansfulla barn
* Drinkar
.....och förmodligen en hel del mer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tittade in hos mig och lycka till i utlottningen :)

kram!

Anonym sa...

tja.. jag kan ju inte kalla dig för 30-åringen än för det är ju först på onsdag.. hm.. men jag vill säga att jag hade svina kul på din stora fest. Massa kanon kuliga människor men jag minns inte namnet på en enda..jo, jakob, men jag hade jätte trevligt ändå.. trotts en helgalen far med fullt bihang som spydde ner hans trapphus.. hahaha... //Hea

Jannie sa...

Jag hade sååå kul!!
Tiden går bara alldeles för fort!!
kram

Elena - Just nu sa...

Hea: Ja, det var en helt otrolig kväll, jag blir helt lycklig när jag tänker på det :-)
Jannie: JAG MED :-)Det är märkligt det där med tiden...Väntar på att du kan komma över och spela melodifestivalspelet med mig, jag behöver en värdig motspelare ;-)
Kram

Jannie sa...

Det ska du få ;-)