söndag, november 30, 2008

Första advent hos Fru Duktig

Min lite annorlunda adventsljusstake. Funderar på att pilla dit något rött också...

Min fina Azalea

En av mina julgrupper


I den här julgruppen har jag ett doftljus från Yankee candle. Jag brukar köpa deras "Clean cotton", den luktar underbart. Den här röda heter "Home for the holidays" och luktar också gott men just de här te ljusen funkar inte bra. Veken är liksom för kort så det blir ingen låga och när de brunnit ut finns det mycket stearin kvar i koppen.
Paketkalender i Max rum


Lussebullar i ugnen

2 kommentarer:

Jannie sa...

LUSSEBULLAR!!!!!!!
JAG KOMMER!!

Är det med saffran :-D

Elena - Just nu sa...

Du är hjärtligt välkommen!! Klart de är med saffran, lussebullar utan saffran är ju inte lussebullar! Utan vanliga vetebullar...