söndag, november 16, 2008

Planering



Jag ska ha fest nästa lördag. Först var det tänkt att den skulle vara i en lokal men jag kände att jag inte pallar med det, hinner inte få det så som jag vill ha det. Så vi kommer att trängas hemma hos oss istället. C:a 30 personer. Det blir trångt, men trevligt hoppas jag. Nu håller jag på och filurar på möblering och mat. Jag har kollat på catering så att jag inte ska behöva stressa med det men jag blir lite dumsnål vid de tillfällena. Runt 100 kr per person är för mycket tycker jag, så jag gör det själv istället. Än så länge har jag tänkt:

* Kycklingklubbor
* Sallad
* Bröd
* Tunnbrödsrullar med fyllning
* Brieost och annan ost
* Kanske parmaskinka som man kan göra krispig i ugn och lägga någon god mojja på det

Fler förslag mottages tacksamt!

5 kommentarer:

Sara Mårtensson sa...

Det lät gott det där!! :-)
Roligt att du är med och tävlar hos mig! Lycka till!

Kram Sara

Elin HC sa...

hörrö pörrö, säg till alla att ta me ngt litet? kanske..

Elena - Just nu sa...

Wilda stenlyckan:
Ja, det blir nog bra till slut :-)Jag hoppas på tur i tävlingen!
Elin: Njaä, inte på 30 årsfest, då bjuder jag!

Jannie sa...

Allt låter gott!
Du vet gumsan, att om du behöver hjälp med nåt så är det bara att säga till!!

Elena - Just nu sa...

Jannie: Vad snäll du är!!! Jag kanske kommer att ta dig på orden...
Kram