fredag, november 28, 2008

Inte mycket action nu

I alla fall inte på bloggfronten. Mycket på jobbet är en anledning, det för liksom med si gatt jag är trött när jag kommer hem. Och så närmar sig ju julen! Det är underbart härligt tycker jag, men innebär också andra aktiviteter än bloggande. Igår till exempel. Då slog jag in 24 små paket och Danne slog in 23 (vi har en grej kvar att köpa till Tea) Det är alltså till deras paketkalendrar som ska invigas på måndag.
Bilder kommer när de är monterade och klara.
I övrigt är nästan alla julklappar klara, det är första året jag är så här tidig! Känns helt underbart att bara ha ett par saker kvar och det är inte ens december än :-)
Ikväll är det julfest med jobbet som gäller och i helgen ska julgardiner strykas, adventsljusstakar tesats och hela huset kommer att andas advent!

Inga kommentarer: