fredag, november 28, 2008

Paketkalendrar

Förra året började vi med paketkalendrar åt barnen. Tea fick en färdig variant och Max en hemsnickrad
I år ska båda få "hemsnickrade" så jag och Tea ska ut i skogen någon dag och hitta en bra gren att sätta i hennes tak. (Max gren finns kvar sedan förra året). Själva grejjerna är i princip redan klara! Jag har hittat ett helvitt papper som de är inslgna med och med röda snören sunt så blir det inte så plottrigt. Jag tänkte dela med mig av vad vi köpt till barnen, kanske kan någon få några tips :-)

Tea:
Liten ask att ha örhängen i
Små badskumsfigurer
Strumpor
Mönstrad tejp
Glittriga blyertspennor
Tatueringspennor
Små kort som man skrapar på istället för att rita
En jättestor blyertspenna
Såpbubblor
Olika varianter av suddigummin
Förkläde
Tandborste
Små djur


Max:
En herrens massa småbilar
Förkläde med kockmössa
Tandborste
Badskumsfigurer
Strumpor
Jättestor blyertspenna
Såpbubblor
Små kort som man skrapar på istället för att rita
Dinosauriefigurer
Smådjur

2 kommentarer:

Jannie sa...

Jösses va ambitiöst, borde nog umgås mer med dig de fattar jag ju nu ;-)

Elena - Just nu sa...

:-) Jag gillar att pyssla och fixa o trixa! Du är hjärtligt välkommen att umgås mer med mig!