måndag, november 24, 2008

TACK!

Det var en otrolig fest i lördags! Det var länge sedan jag hade så roligt. Tyvärr har jag inga bilder alls, men jag ska flirta lite med Jannie så kanske jag kan få ett par!
Jag vill härmed tacka:
Pappa, Erika, Elias, Elin & Klara
Elvira & Sofia, Lisa, Annika, Anders, Helena & Pierre, Leif & Pia, Lena & Urban, Lena & Ingemar, Marie & Robert, Sara & Jakob, Magnus, Maria & Linda, Jannie, Erica, Karin & Torbjörn, Amanda & Jonas, Kristin & Robin, Annika.....
Och jag hoppas innerligt att jag inte glömt någon nu!
Tack snälla underbara ni för att ni kom och för att ni gjorde festen så himla rolig! Och tack för presenter och blommor!
Och tack till Fredrik och Jonas som var hemma med barnen.
Och tack till Ingrid, Anders, Heléne, Elin, Maria och Micke som inte kom på festen men ändå tänkte på mig med presenter och blommor.
Och tack Danne, Tea och Max för att ni var med och gjorde mig lycklig. Precis som ni gör varenda dag!!!!!!

3 kommentarer:

Elin HC sa...

Tack själv!!!

Boel Holgersson sa...

Hej!
Låter som om det var en riktigt bra fest! Jag hade hoppats träffa dig i kväll när din gamle kompis Fredrick Federley var i Ale men du kom inte. Han hälsade till dig i alla fall.
Hälsningar från Boel

Elena - Just nu sa...

Boel: Ja det var det verkligen! Jag hade gärna kommit men jag var på utbildning med jobbet.
//Elena